G-VOETBALLERS SUCCESVOL

6 september 2017 20:15

G-Voetbal commissie

Zondag 3 september hebben onze G-voetballers genoten van de deelname aan het 18e Torenstad toernooi, georganiseerd door AZC Zutphen.

Om 9 uur vertrokken we vol goede moed en met de nodige spanning naar Zutphen. Spannend omdat we nog nooit 4 tegen 4 wedstrijden gespeeld hebben.

Aangekomen bij AZC werden we opgevangen door de organisatie. Na een welkomstwoord voor alle deelnemers konden we gaan omkleden en warm lopen voor de 1e wedstrijd. Bij de senioren hebben iedere wedstrijd spelers van AZC bij ons meegedaan. Super dat een spelerstekort spontaan opgelost wordt door de tegenstander!

De wedstrijden werden gespeeld op veldjes met een opblaasbare boarding en op het Klaas-Jan Huntelaar Court. Het was zeker wennen in het begin om 4 tegen 4 te spelen maar de Loenermark spelers hadden het snel onder de knie. Er werd volop gescoord, de ene goal nog mooier dan de andere. De wedstrijden werden met wisselend succes gespeeld. Uiteindelijk beloond met een mooie 4e plaats.

De organisatie had voor alle deelnemers eten, drinken en een ijsje geregeld. Ook kreeg iedereen 2 loten voor de verloting. Met de herinneringsmedaille om de nek keerden we moe maar terugkijkend op een mooie dag huiswaarts.

Op de foto het senioren- en jeugdteam.