Belangrijk nieuws van Loenermark!

18 augustus 2017 9:30

Het voetbal moderniseert. Vanaf het seizoen 2017/’18 stapt het amateurvoetbal over naar het mobiel digitaal wedstrijdformulier. Het invullen van het wedstrijdformulier zal vanaf dan uitsluitend met de KNVB Wedstrijdzaken app gaan.

Ieder lid kan via de KNVB Wedstrijdzaken app zijn of haar persoonlijke programma en uitslagen raadplegen en ook de digitale spelerspas.

Donderdag 17 augustus is er naar alle e-mailadressen in ons ledenbestand een mailing verstuurd. Niet ontvangen? Neem dan direct contact op met de ledenadministratie om uw gegevens te laten wijzigen.

Via de KNVB Wedstrijdzaken app is het ook mogelijk je digitale spelerspas te bekijken en de pasfoto van je spelerspas te veranderen. Doe dit voor 31 oktober 2017! Het is uiteraard niet zo dat als je de app niet hebt geïnstalleerd, dat je dan niet mag voetballen. De teammanagers / leiders kunnen deze digitale spelerspassen ook oproepen.

Wij willen dan ook alle spelende leden verzoeken om de KNVB Wedstrijdzaken app te downloaden op zijn of haar smartphone:
App Store (voor iPhone gebruikers)
Play Store (voor Android gebruikers)

Het is belangrijk dat je je in de KNVB Wedstrijdzaken app registreert met het e-mailadres waarop je de mailing hebt ontvangen.

Alle leden kunnen in de app de persoonlijke gegevens van hun lidmaatschap controleren. Kloppen deze gegevens niet? Neem dan contact op met de ledenadministratie om deze gegevens te wijzigen.

Mocht je na het lezen van dit bericht of de mailing nog vragen hebben, neem dan contact op met de webredactie.