Loenermark spelers uitgenodigd door de KNVB

7 juli 2017 12:00

Op woensdag 2 augustus 2017 vindt de 25e editie plaats van het G-toernooi te Barendrecht. Aan dit toernooi werken coaches en scheidsrechters betaald voetbal mee.
Deze 25e editie beloofd een heel bijzondere dag te worden.

Het jaarlijkse toernooi is een initiatief van de Coaches Betaald Voetbal (CBV) en de Belangenvereniging Scheidsrechters Betaald Voetbal (BSBV), die het voetbalevenement organiseren in samenwerking met de KNVB en BVV Barendrecht. Tientallen vrijwilligers van de BVV Barendrecht zorgen voor een goed verloop van het toernooi.

De KNVB heeft Florian, Damon en Sven uitgenodigd om deel te nemen aan het toernooi. Dat doen zij natuurlijk graag ook al wordt het een lange dag die begint om 8:45 uur en om 17:15 uur afgesloten wordt met een maaltijd.

Zij zijn alle drie ingedeeld bij het team van Vitesse en zullen dan ook hun wedstrijden spelen in het officiële Vitesse tenue. De teams worden gekoppeld aan andere coaches dan vorig jaar dus wie Vitesse gaat coachen is afwachten.

Naast het voetbaltoernooi is er ook ruimte ingepland voor een fotosessie en is er een penaltybokaal waarbij alle spelers penalty’s nemen. Daarnaast worden er diverse andere activiteiten op- en rond het veld georganiseerd.

Het toernooi is toegankelijk voor publiek. Voor geïnteresseerden het adres is: Sportpark: "De Bongerd", Dierensteinweg 6, 2991 XJ Barendrecht

Loenermark is er trots op dat deze 3 toppers Loenermark vertegenwoordigen op dit landelijke toernooi. Wij wensen hun alvast veel plezier.