Gastheer, Gastvrouw en Kantine op zaterdag

30 juni 2017 15:45

Loenermark beschikt over een prachtig sportcomplex waar wekelijks vele leden en gasten ontvangen worden.

Gastvrouw en Gastheer:

Voor de ontvangst van de Loenermark teams, tegenstanders en scheidsrechters op zaterdag wordt een vaste groep gastheer/gastvrouw voor de zaterdagochtend en zaterdagmiddag samengesteld. Dit betekent dus dat, in tegenstelling tot afgelopen seizoen, geen ouders van jeugdspelers ingeroosterd worden om incidenteel op te treden als gastheer of gastvrouw. Door met een vaste groep te werken kunnen we, waar nodig, een nog betere ondersteuning bieden.

Kantine:

Voor de bezetting van de kantine op zaterdagmorgen hebben we ook een vaste groep kunnen samenstellen. Deze groep wordt deels, ter ondersteuning, aangevuld met ouders van spelers uit de pupillenteams. Deze ouders worden ook vooraf ingeroosterd zodat iedereen op tijd weet wanneer hij/zij aan de beurt is. Op deze manier kunnen we de belasting beperkt houden en is toch de kantine iedere zaterdagmorgen voldoende bemand.

Voor zowel het gastheer-, gastvrouw- als kantinedienstrooster wordt het hele seizoen ingepland. Zodra het rooster helemaal ingevuld is wordt het naar betrokkenen verstuurd. Onderling ruilen is uiteraard mogelijk.

Het doet ons als jeugdcommissie goed te constateren dat ook vele ouders graag bereid zijn hun steentje bij te dragen in het functioneren van de vereniging. Het gezegde vele handen maken licht werk gaat hier ook zeker op. Via deze weg willen we iedereen die een hier aan bijdraagt dan ook alvast bedanken.