Zomerstop

29 juni 2017 20:00

Het seizoen 2016-2017 loopt ten einde, voor iedereen tijd om de balans op te maken.

En met iedereen bedoelen we ook echt iedereen. Van de mini’s tot 45+, van leider tot trainer, van vrijwilliger tot supporter, van werkgroep- tot bestuurslid. Over het algemeen denkt iedereen wel een keer na over hoe het seizoen is gegaan. Over de positieve en de minder positieve onderwerpen. Misschien herinner jij je een mooie overwinning, een (bijna) doelpunt, een leuke activiteit, een blessure, zaken die rondom het voetbal geregeld zijn of een gezellig samenzijn in de kantine.

Via deze weg willen we iedereen bedanken voor zijn/haar inzet om alles in goede banen te leiden zodat wij als vereniging kunnen functioneren. Dankzij deze inzet kunnen we trainen en wedstrijden spelen op een prachtig onderhouden complex, genieten van activiteiten rondom het voetbal en gebruik maken van alle faciliteiten. Super!

Loenermark is van en voor zijn leden. Door met elkaar samen te werken kunnen we profiteren van de kennis en kwaliteit die er onder de leden is. Gezamenlijk werken aan een mooie toekomst voor Loenermark, dat is het doel.

Wij hopen dan ook van harte dat we volgend seizoen weer een beroep op u allen mogen doen.

De komende weken gaan we hopelijk genieten van een mooie zomer. Allemaal veel plezier en we zien jullie graag weer gezond en uitgerust terug in het nieuwe seizoen.

Namens het bestuur en de jeugdcommissie,

Jaap Holdijk en Gerrit Blom