Algemeen

Een sponsor is een onmisbare schakel voor een sportvereniging, dus ook bij Loenermark. Sportsponsoring straalt daarnaast een maatschappelijke betrokkenheid uit en er komt een wisselwerking tot stand tussen het bedrijfsleven, de middenstand en vv Loenermark. Sinds 2000 bestaat er bij Loenermark een sponsorcommissie om deze wisselwerking en de wensen en behoeften van de sponsor en ons als voetbalvereniging beter op elkaar af te stemmen. Wij verstaan onder het begrip sponsoring: bordsponsoring, shirtreclame, advertenties, balsponsoring of ludieke sponsoring.

Soms meldt een sponsor zich spontaan aan maar meestal benadert de sponsorcommissie de sponsoren en onderhoudt de contacten. Als tegenprestatie organiseert de sponsorcommissie nu en dan een activiteit al dan niet met een gastspreker.

Loenermark is heel verheugd dat zij over zoveel sponsoren beschikt en wil ze met deze pagina extra aandacht geven. Hieronder staat een opsomming van alle sponsoren; als u op de naam klikt komt u op de website van de sponsor.

Mochten er desondanks vragen zijn over het sponsorbeleid bij Loenermark of bent u van plan Loenermark op de één of andere (ludieke) wijze te sponsoren neem dan contact op met één van de leden van de sponsorcommissie.

De sponsorcommissie
Jaap Holdijk