Profs in het Lonapark

Gedurende de zomermaanden zijn er geregeld trainingen en wedstrijden van profclubs op ons sportcomplex. Dit zijn niet alleen Nederlandse profclubs (Vitesse, AZ, FC Utrecht, Heerenveen en NEC), maar ook gerenommeerde buitenlandse clubs zoals bijvoorbeeld Fenerbahce, Shaktar Donetsk, Galatasaray en Antalyaspor zijn al te gast geweest op het Lonapark.

Onderstaand overzicht bevat de openbare wedstrijden en trainingen van 2018. Dit overzicht wordt regelmatig bijgewerkt. Echter is het niet altijd te zeggen of een training of wedstrijd doorgaat, de communicatie hiervan vindt vaak pas een aantal dagen vooraf plaats. Houdt daarom deze pagina goed in de gaten. Ook zullen we de wedstrijden zoveel mogelijk via Facebook, Instagram en Twitter communiceren.
DatumTypeClub(s)Entree?
do 19 juli 2018 (18:00 uur) Wedstrijd Fortuna Sittard - Antalyaspor €5 / <13 gratis
zo 22 juli 2018 (17:00 uur) Wedstrijd Fortuna Sittard - Göztepe S.K. €5 / <13 gratis
za 15 juli 2017 (12:30 uur) Wedstrijd SC Heerenveen - NEC €5 / <16, 65+ €3