In Memoriam Jan Thomassen

In Memoriam
Jan Thomassen
Overleden 19 september 2020

Wij ontvingen het droevige bericht dat, zaterdag 19 september Jan Thomassen is overleden.

Jan werd in 1960 lid en zou komend jaar gehuldigd worden voor zijn 60 jarig lidmaatschap.

Vele functies heeft Jan binnen onze vereniging vervuld: bestuurslid, waaronder voorzitter, speler van onder andere het eerste elftal, elftalleider en lid van de sponsorcommissie. Er werd nooit tevergeefs een beroep op hem gedaan.

Jan was ook met zijn bedrijf Thomassen Transport de eerste sponsor van Loenermark. Rondom het hoofdveld hangen vele reclameborden dankzij het uitgebreide netwerk van Jan.

Wij verliezen met het overlijden van Jan Thomassen, een lid met een echt rood-zwart-wit hart. Tot zolang het binnen de mogelijkheden lag was Jan een trouw bezoeker van zijn club.

Wij wensen Diny, kinderen, kleinkinderen en verdere familie veel sterkte om dit grote verlies te dragen.

Timon Luesink
voorzitter