Gebruik velden buiten wedstrijden en trainingen

18 september 2021 11:00

Timon Luesink

Afgelopen week heeft een delegatie van het bestuur gesproken met de dorpsagent over het gebruik van de velden buiten de normale trainingen en wedstrijden. Dit naar aanleiding van meerdere overlastklachten.

Uit dit gesprek is naar voren gekomen, dat we het complex NIET MEER OPEN mogen hebben voor het “trappen van een balletje”. Helaas hebben we dan ook het besluit moeten nemen om het complex hiervoor te sluiten.
Natuurlijk is het complex wel open voor onderhoud, trainingen, wedstrijden en andere officiële verenigingsactiviteiten.

Ons is bekend dat het niet alleen eigen leden zijn, die er wel eens te vinden zijn, maar ook van “buitenaf”. Wij zullen bekijken hoe we deze groep(en) kunnen bereiken!

Voor meer informatie en onduidelijkheden, kun je terecht bij één van de bestuursleden.

Namens het bestuur van vv Loenermark
Timon Luesink
voorzitter