FC Zutphen JO13-3G - Loenermark JO13-1JM

Loenermark JO13-1JM

10 november 2018 10:30

Onbekend

Vandaag stond er weer een uitwedstrijd op het programma. Onder herfstachtige omstandigheden moesten we op de open vlakte van FC Zutphen zien af te rekenen met hun JO13-3. Nadat we op voorsprong kwamen wist hun sterke en snelle linker aanvaller met een knappe actie gelijk te maken. Onze aanvoerder dacht niet veel later:'Wat hij kan, kan ik beter'. Hij schoof als laatste man door naar het middenveld, omspeelde een aantal spelers en schoor de bal hard en zuiver in de hoek. Een bepalend moment in de wedstrijd, want bij Zutphen waren ze blijkbaar onder de indruk geraakt. We konden het ene na het andere doelpunt noteren en stonden bij rust met 1-6 voor. Jean-Luc was als gastspreker mee vanuit de JO11-1 en ook hij wist een doelpunt te maken, zijn eerste op het grote veld!
De tweede helft stond er wel een gemotiveerde tegenstander tegenover ons en zakte ons niveau door enkele omzettingen ietwat. Toch wisten we ons doel schoon te houden en zelf twee keer het net te vinden waardoor de eindstand 1-8 werd. Overigens een compliment naar de sympathieke scheidsrechter die serieus en relaxed de wedstrijd begeleidde. Zo'n combinatie zie je niet vaak. Volgende week spelen we thuis, we ontvangen CSV Apeldoorn JO13-4