Loenermark JO13-1JM - Eefde SP JO13-2G

Eefde SP JO13-2G

6 oktober 2018 11:00

Onbekend

Op voorhand werd alom gedacht dat we vandaag een sterke tegenstander zouden treffen. Sportclub Eefde had immers met 3-0 gewonnen van Socii en van die ploeg verloren we vorige week vrij kansloos, al was ook goed zichtbaar wat we moesten verbeteren willen we het ploegen die op papier beter zijn het moeilijk maken.
We speelden vandaag echt als een team. We waren positief tegen elkaar, bleven elkaar helpen en geloofden in elkaar en een mooi resultaat. De eerste helft hadden we weliswaar moeite met de lange ballen die Eefde vanuit de achterste linie op hun aanval vuurde. Desalniettemin hadden wij het overwicht. Helaas wisten we ondanks de vele hoekschoppen en een aantal voetballende mogelijkheden net niet te scoren. De ene keer waren we te lief, de volgende keer was de grote en snelle verdedigster van Eefde net op tijd terug om een doelpoging te voorkomen.
In de kleedkamer was er volop tevredenheid en bleven we hameren om op deze voet door te gaan. Het duurde niet lang of we kwamen via een prachtig schot van afstand op voorsprong! De gasten gingen wat feller spelen en een paar minuten later stonden ze zowaar op voorsprong. Dan is het heel goed om te zien dat we ondanks deze flinke klap de rug rechten en op zoek gingen naar de gelijkmaker. Dat we deze vlak voor het eindsignaal toch wisten te maken voelde dan ook als een terechte beloning voor al onze inzet!
Volgende week spelen we een uitwedstrijd bij Eerbeekse Boys JO13-3.