Almen JO13-1G - Loenermark JO13-1JM

Loenermark JO13-1JM

3 november 2018 10:00

Onbekend

Nadat we via een nogal alternatieve route weinig tijd hadden voor het omkleden en warming up, starten we net als voorgaande wedstrijd goed aan de wedstrijd. Heel af en toe waren we nog te afwachtend. Maar die momenten waren korter van duur dan tijdens voorgaande wedstrijden. De eerste helft was Almen iets dreigender dan ons. Ze kwamen na een door ons slecht verwerkte hoekschop via een eigen doelpunt van ons terecht op voorsprong. Wij bleven geloven in onszelf en bij een van onze uitvallen kwamen we na een mooie dieptebal en een beheerste afronding op gelijke hoogte. We verdedigden als team goed en gingen met een 1-1 stand naar de nette kleedkamers.
De tweede helft waren de rollen omgekeerd. Hoewel Almen een paar keer kon dreigen en ook kansen kreeg, namen wij het heft in handen. We kwamen op voorsprong en hadden vervolgens een aantal grote kansen die we moesten benutten. Hoewel we beter begonnen te spelen, bleef de gelijkmaker op de loer liggen. Wij trokken dit keer aan het langste eind door als team elkaar te blijven helpen en met een positieve houding te blijven geloven in een goed resultaat. En dat resultaat kwam er dit keer. Een leuke wedstrijd op een mooi complex tussen twee ploegen die behoorlijk aan elkaar gewaagd waren. Volgende week spelen we opnieuw uit. Dit keer op bezoek bij FC Zutphen JO13-3.