Loenermark JO13-1JM - Socii JO13-1G

Socii JO13-1G

29 september 2018 11:00

Onbekend

Vandaag bleek de tegenstander duidelijk een maatje te groot. De uitslag was in tegenstelling tot vorige week dan ook een juiste weergave van de krachtsverhouding. Voor een ons absoluut een leerzame wedstrijd. Zo was er goed zichtbaar waar we voetbaltechnisch aan moeten werken, maar was het ook op mentaal vlak een goede les. Het zal vaker voorkomen dat een tegenstander vaardiger is aan de bal. Daar zullen we individueel en als groep dan iets anders tegenover moeten stellen. Volgende week zullen we een tegenstander van gelijkwaardig niveau als Socii treffen. Benieuwd of we Sportclub Eefde JO13-2 meer weerstand kunnen bieden.