Zoekend team maatje te klein voor Groen Wit'62

Mees Woestenenk (afstandschot)

1 september 2018 11:00

Onbekend

Vorige week wisten we, nadat er geen wedstrijd werd verloren, beslag te leggen op de 2e plaats op het jaarlijkse 'warming up toernooi' in Beekbergen. Vandaag stond de eerste officiële wedstrijd op het programma. Thuis tegen een Groen Wit'62 waar we vorige week nog gelijk tegen speelden.

In tegenstelling tot vorige week waren we nu wel compleet. Dat betekende wel dat er veel debutanten waren die kennis maakten met het spelen op een heel veld. Hoewel we nog aardig begonnen was het al snel merkbaar dat de tegenstander uit grotendeels tweedejaars spelers bestond en veel beter op elkaar was ingespeeld. Uiteindelijk gingen ze met een 2-5 overwinning weer naar Apeldoorn en was het voor ons een leerzame wedstrijd. De komende weken zullen we nog wel even zoekende blijven, mag ook. We zullen daarbij ongetwijfeld tegenstanders tegen komen die ook nog aan elkaar en het grote veld moeten wennen. Het is in ieder geval vandaag goed duidelijk geworden wat onze verbeterpunten zijn. Volgende bekerwedstrijd is zaterdag 15 september, thuis tegen Eerbeekse Boys JO13-3.