Door naar de volgende ronde, yeey!

Loenermark JO13-1JM

De Hoven JO13-1

Groep 4 4e klasse SR2

21 oktober 2017 11:00

Onbekend

De wedstrijd is begonnen en het is een bekerwedstrijd. We begonnen de wedstrijd slap, maar toen werd het beter. Toen scoorde JJ met haar hand, dus eigenlijk hands. Maar hij telde? En toen kwamen de goals pas. In de rust stond het 4-0 voor Loenen. De rust was weer voorbij en het werd heel snel 5-0. En er werd ook nog een eigen goal gemaakt door de tegenstander. Uiteindelijk werd het 8-0 voor Loenen. Maar van hun trainer mochten ze niet met 8-0 verliezen. Dus hun scoorden ook nog. Dus de eindstand was 8-1, yeey! Door naar de volgende ronde.

Geschreven door Sem van Hunen