Eerste puntverlies is een feit

De Veluwse Boys JO13-1

Loenermark JO13-1JM

Onder 13, JO13-1, 4e klasse 13

13 januari 2018 10:00

Onbekend

Na een goed begin waarin we eigenlijk al afstand hadden moeten nemen begt spelbeeld gaandeweg de eerste helft te kantelen. Waren wij de eerste tien minuten echt veel sterker, daarna kwam de thuisploeg in een hogere versnelling te spelen en golfde het spel op en neer. Via een werkelijk schitterend afstand schot kwamen wij op een achterstand. Een zeldzaamheid. We reageerden goed op de achterstand en bleven de aanval zoeken. Na goed doorzetten aan de rechterkant verdienden we een hoekschop. Na wat gerommel wist Jane Jerica het laatste zetje te geven en stond de stand weer gelijk!
De tweede helft was het voor ons nog steeds onwennig, zo'n eerste wedstrijd is toch altijd maar weer afwachten hoe het loopt. De tegenstander was fysiek sterk en bleef ook de tweede helft dreigend. Al waren de beste kansen weer voor ons.
Helaas wisten we voor het eerst niet de overwinning over de streep te trekken. Na een sportieve en felle wedstrijd verlieten beide ploegen met één punt het moeilijk bespeelbare veld. Volgende week spelen we onze laatste wedstrijd van de najaarsreeks, thuis tegen WWNA JO13-1.