Spannende wedstrijd voor Loenermark JO13-1

Onder 13, JO13-1, 4e klasse 13

4 november 2017 10:00

Onbekend

De eerste goal kwam door de assist van Theije naar Stan. Hij schoot op doel en het was een goal!!! Het werd 0-1. De 2e goal kwam door Sem, want hij schoot de bal mooi naar Stan en die ging de keeper voorbij en schoot op doel en hij zat weer. Dus het werd 0-2. De ruststand was ook 0-2.

Toen maakte Robur een actie en die werd gescoord, dus het werd 1-2. Later ging Mees de keeper voorbij en hij scoorde waardoor het 1-3 werd. Toen kwam er een indirecte vrije trap voor Robur en toen maakte er iemand van Loenermark hands en dan komt er een penalty en die zat. Dus werd het 2-3 en dit was ook de eindstand!

Geschreven door Jane Jerica Goldbach