Loenermark JO13-1 - KCVO JO13-1

Onder 13 zaterdag, JO13-1, 3e klasse 13

29 april 2017 11:00

Onbekend

Vooraf was al de verwachting dat we een lastige wedstrijd te wachten stond. Die verwachting kwam al snel uit. Het werd al rap duidelijk dat de titelfavoriet een paar maatjes te groot voor ons was. Het veldspel van KCVO was dankzij enkele indivueel goede spelers goed verzorgt. Ook hun verdediging stond als een huis. Na een 0-3 ruststand hadden zij enkele omzettingen gedaan en speelden ze een tempo lager. Door goed doorzetten van Stan kwamen we nog even terug tot 1-3, maar de bezoekers uit Vaassen liepen vervolgens uit naar 1-5. Een terechte overwinning voor de misschien wel beste ploeg uit de competitie. Na afloop trokken wij weer lessen uit deze wedstrijd en gaven wij de tegenstander nog de blauwe kaart na een behoorlijk sportieve wedstrijd. Volgende week de laatste wedstrijd voor de huidige JO13-1. Op bezoek bij Columbia de laatste kans om te laten zien waar we toe in staat zijn.