Loenermark JO13-1 - Robur et Velocitas JO13-3

Loenermark JO13-1JM

Robur et Velocitas JO13-3

Sem van Hunen (afstandschot)

Onder 13 zaterdag, JO13-1, 3e klasse 13

1 april 2017 12:00

Onbekend

In de twee wedstrijden voorafgaand aan de partij van vandaag wist de O13-1 geen resultaat te behalen. Tegen Apeldoornse Boys O13-1(3-4) gaven we het in een korte fase voor rust zelf weg. Een week later konden we bij Robur et Velocotas O13-4 geen vuist maken.
Een uurtje later dan normaal starten we nog aardig, maar al snel krijgen de bezoekers de overhand. Na een slappe en rommelige eerste helft gaan we zonder ook maar een kans te creëren de kleedkamers opzoeken. Hoe anders is de tweede helft. We zijn een stuk feller, overtuigender en beginnen elkaar iets beter te vinden. De 1-3 van Sem(na een knappe individuele actie) doet ons zichtbaar geloven in meer. Helaas bleek de wederopstanding niet vol te houden en zakten we toch weer weg. Robur scoorde nog uit een vrije trap en een heel mooi uitgespeelde aanval waardoor we 1-5 verloren. Volgende week mogen we op bezoek bij Victoria Boys. Als we de goede perioden bij de start van de tweede helft een hele wedstrijd kunnen volhouden dan gaan we een mooi resultaat halen. Dat we het kunnen blijkt uit het najaar. Toen lukte dat wel, door personele wisselingen is het nu wel iets lastiger. Maar zeker niet onhaalbaar!