Loenermark JO14-1 - SML JO14-3

7371EH
LOENEN GLD
tel. 055-5052470

Het regende vandaag voortdurend. Het leek wel of al dat water energie van onze spelers afspeelde, want tijdens het overgrote deel van de wedstrijd maakten we een makke indruk. Er kwam zelden tempo in het spel, ballen werden vaak slechts half verwerkt en in de duels hadden we het ook lastig. Niet omdat de tegenstander nou zo groot was, maar de pure wil om een bal te veroveren of juist in het bezit te houden ontbrak vandaag. Spelers gaven zelf ook aan te balen van de regen, al kan dat natuurlijk geen excuus zijn om dan maar niet dat stapje extra te zetten. Toch sluipt er altijd nog iets onverzettelijks in het team waardoor we de onder de paraplu's schuilende toeschouwers nog met een puntje konden belonen:2-2.
Volgende week spelen we de laatste wedstrijd van fase 1 op bezoek bij ESA.

Speler van de week: Julian, als één van de weinigen serieus getraind op dinsdag en sterk gekeept vandaag.