WSV JO13-4 - LM JO13-1

7321MG
APELDOORN
tel. 055-3666472

Vandaag stond de laatste competitiewedstrijd van het seizoen op het programma. Nadat deze wedstrijd de vorige keer onder vreemde omstandigheden werd afgelast ging het dit keer gelukkig wel door. Helaas waren er een aantal van ons geblesseerd of afwezig. Het was dan ook heel fijn dat er dan altijd wel spelers uit andere elftallen zijn die mee willen doen.
Die zouden daar in de rust best wel eens spijt van hebben gehad, want we stonden met 7-0 achter! En dat was nog aan de milde kant. Want wat waren wij ontzettend zwak. Bij een aantal zat een avondje Flitshz ogenschijnlijk nog in de benen. We wonnen geen enkel duel. Gaven ontzettend veel ruimte weg en waren blijkbaar niet gemotiveerd genoeg om elkaar te helpen.
In de rust werden de spelers dan ook aangesproken op hun eergevoel, gingen we voor het eerst dit seizoen onze speelstijl aanpassen zodat we zowel met als zonder bal een stuk compacter gingen spelen. En jawel, de tweede helft ging al een stukje beter. De eindstand was 8-2.

Volgende week gaan we naar Noordwijk(erhout). Daar spelen we eerst tegen VVSB, waarna we een strandpaviljoen gaan.
De week daarop(18 juni) spelen we om 11:00 uur een wedstrijd tegen de ouders en op 3 juli hebben we nog een seizoensafsluiting. Genoeg leuke dingen op het programma dus!

Speler van de week: Lindy, de meeste trainingen afgewerkt gedurende dit seizoen en iemand die vandaag in de eerste helft wel af en toe van zich afbeet.