Loenermark JO13-1 - Robur et Velocitas JO13-4

7371EH
LOENEN GLD
tel. 055-5052470

Vandaag stond onze laatste officiële thuiswedstrijd van het seizoen 21/22 op het programma. Onder het toeziend oog van ouders en andere familieleden speelden we een goede eerste helft. We hadden alleen wat vaker mogen scoren en stonden bovendien te vaak buitenspel. We gingen met een 1-0 voorsprong richting de kleedkamer.
Met een flink gewijzigde opstelling gingen we vol goede moed de tweede helft wat sneller de aanval zoeken. Door iets eerder de diepte te zoeken en beter rekening te houden met de buitenspel val van de bezoekers kregen we nog meer kansen dan in de eerste helft het geval was. Weer was onze afwerking niet goed genoeg. We kwamen niet verder dan 2-0, waardoor het na enkele snelle uitbraken van Robur bij momenten nog best spannend werd. Gelukkig hadden zij het vizier ook niet scherp gesteld en wist onze keeper een knappe redding uit de hoge hoed te toveren zodat 2-0 ook de terechte eindstand bleek. Volgende week zijn we vanwege de Loense Karmis vrij. De week daarop spelen we een uitwedstrijd bij WSV JO13-4.

Speler van de week: Zoë. Let goed op bij de training. Zegt nooit af en bood aan de 2e helft te keepen. Deed dit vol overtuiging en heel kalm.