LM JO13-1 - Apeldoornse Boys JO13-2

7371EH
LOENEN GLD
tel. 055-5052470

Het duurde niet lang of het eerste doelpunt lag er al in. Onoplettendheid van onze kant zorgde ervoor dat Apeldoornse Boys snel op voorsprong kwam. Het spel golfde heen en weer. Het was voor de toeschouwers heel leuk om te aanschouwen. Met een 3-3 stand gingen we de rust in.
De tweede helft begonnen we nog wel aardig, maar gaandeweg de hervatting vloeiden de krachten weg. Een aantal spelers kampten toch met behoorlijk wat klachten, de motivatie vloeide wat weg en Apeldoornse Boys wist daar met enkele goede spelers optimaal van te profiteren. We liepen met een 5-9 nederlaag van het veld. Het was dus zeker geen saaie wedstrijd en hebben enkele harde lessen geleerd. Soms is dat weleens goed.

Speler van de week: voor het eerst gaat de speler van de week naar een invaller. Helena van Dijk is nog maar net 11 en speelde haar 2e wedstrijd op het hele doel. En hoe! Zij zorgde er nog lange tijd voor dat het op 5-5 bleef. Ze had enkele hele goede reddingen en heeft het vertrouwen van het team duidelijk gewonnen! Ze kreeg dan ook een groot applaus van alle spelers.