Loenermark JO13-1 - Groen Wit'62 JO13-3JM

7371EH
LOENEN GLD
tel. 055-5052470

Onder een stralend lente zonnetje traden we vanochtend aan tegen Groen Wit'62. Menig vader, moeder, opa, oma en andere belangstellenden waren naar het Lonapark gekomen. Ze werden getrakteerd op een aantrekkelijke wedstrijd.

De eerste helft ging nog redelijk gelijk op. Toch gingen we met een verdiende 2-1 voorsprong de rust in.
De tweede helft kwamen we heel goed uit de startblokken. Met de wind in de rug verbeterde ons samenspel met de minuut en waren we vandaag een stuk effectiever voor het doek van de tegenstander. Uiteindelijk liepen we met een 8-1 overwinning van het veld. Het thema van vandaag was 'samen'. De doelpunten werden weer gezamenlijk gevierd en ook waren we weer als team aan het aanvallen en verdedigen.

Helaas moeten we onze aanvoerder Maxx een aantal weken missen wegens een sleutelbeenbreuk. Snel herstellen Captain! Vanuit de JO12 deed vandaag Joey mee en Helena debuteerde vandaag vanuit de JO11 op het grote doel. Zo gaaf om te zien dat invallers uit de jongere teams zo mooi bij ons aan sluiten!

Speler van de week: Jamie, dinsdag amper hoeven corrigeren tijdens de training en speelde vandaag een hele goede wedstrijd(al geldt dat voor het gehele team). Met name het doorgewezen nadat de bal is gepasst ging erg goed!