WWNA MO13-1 - Loenermark JO13-1JM

7345AB
WENUM WIESEL
tel. 055-3121334

We begonnen heel sterk aan de wedstrijd. Binnen enkele minuten hadden we al een flink aantal doelpunten moeten maken. Het bleef echter bij twee, waarna wij duidelijk het gaspedaal niet meer volledig indrukten. Uit het niets kwamen de meiden van WWNA aan hun aansluitingstreffer. Dit had ons duidelijk wakker geschud, want we zochten weer wat directer de aanval. We konden nog een paar keer scoren en zochten met een 1-4 stand de kleedkamer op.
De tweede helft was een stuk rommeliger. We kwamen defensief amper in de problemen en hoewel we de nodige kansen kregen bleef de uitstand steken op 1-5.

Na afloop van de wedstrijd ging nog een behoorlijke groep spelers en ouders van ons team klussen in het kader van NLDoet. Ze hebben de handen flink uit de mouwen gestoken, volgende week te zien als we thuis spelen tegen Groen Wit'62.

Speler van de week: Zoë, iemand die altijd serieus traint en hoewel ze vandaag niet de meest gelukkige wedstrijd speelde zien we over een langere periode een hele mooie ontwikkeling!