Sallandia JO13-2 - Loenermark JO13-1

7412NG
DEVENTER
tel. 0570-618860

We begonnen vandaag goed tegen de Deventer laagvlieger. Na een mooie combinatie kwamen we op voorsprong. Normaal gesproken zorgt dat voor wat meer rust in ons spel. Dat was nu ook wel het geval, maar dan op de verkeerde manier. We waren als de tegenstander de bal had veel te rustig, gaven veel ruimte weg en verdedigden slap. Als wij de bal hadden was het juist heel onrustig. Met een 2-1 achterstand gingen we de rust in.
In de tweede helft waren we rustiger aan de bal. Maar verdedigend lieten we ons als team veel te makkelijk uitspelen in de één tegen één situaties. Met een 5-3 nederlaag gingen we weer uit het frisse Deventer huiswaarts.
Pluspunt van de wedstrijd was dat we drie goede doelpunten maakten. Aandachtspunt ligt in het verdedigende, daar gaan we keihard aan werken.

Speler van de week: Tomme, verzette bergen werk. Had enkele hele mooie steekpassjes en probeerde op het einde met enkele afstandschoten nog een gelijkspel te forceren. Helaas waren deze niet zo nauwkeurig als bij de vorige wedstrijden. Maar de intentie om het team er door heen te sleuren was duidelijk aanwezig!