ABS JO13-2 - Loenermark JO13-1

7437VD
BATHMEN
tel. 0570-541940

Vandaag stond ons een uitwedstrijd in het gemoedelijke Bathmen te wachten. Op het mooie complex van ABS wachtte ons nog een last-minute wijziging waardoor we op veld 1 mochten spelen. Schitterende ligging, staat van het veld was vanwege de droogte van een heel andere kwaliteit.
We begonnen goed aan de wedstrijd en kwamen verdiend op voorsprong. Nadat wij een opgelegde kans om zeep wisten te helpen, raakten wij plotseling in een slaapmodus. Vooral op ons middenveld waren we erg traag in onze handelingen. De thuisploeg profiteerde daar optimaal van. We gingen met een 2-1 achterstand de koelte van de kleedkamers opzoeken.
De tweede helft waren we echt weer wakker. Na mooi uitgespeelde aanvallen waarbij we de bal elkaar echt gunden namen we de leiding(2-3). Een vrije trap vanaf de middenlijn werd door onze defensie niet goed verwerkt en daardoor viel hij plots voor de voeten van een ABS aanvaller, 3-3. Na een paar hachelijke momenten uit hoekschoppen van ABS was het laatste woord aan ons. Helaas misten wij een penalty(goede redding van de Bathmense doelman) en werd onze laatste hoekschop rakelings overgekopt.
Waar we vooral positief op terug kunnen kijken is het feit dat we de slaapmodus wel uit konden schakelen en in de tweede helft weer ons eigen spel lieten zien. Volgende week onze laatste thuiswedstrijd van dit seizoen. We ontvangen dan Robur et Velocitas.

Speler van de week: Jamie, speelde vandaag op 3 verschillende posities en paste zich heel goed aan. Had een prachtige volley en een aantal uitstekende diepte passes op onze aanvallers.