VVO JO13-3 - Loenermark JO13-1JM

6891DM
ROZENDAAL
tel. 026-3647289

Wat een geluk, ook vandaag mochten we op het hoofdveld spelen. Met de karakteristieke hoofdtribune op de Pinkenberg speelden we tegen VVO JO13-3. We startten behoorlijk ongeconcentreerd waardoor we moeizaam in de wedstrijd kwamen. De thuisploeg had het betere van het spel en ging dan ook met een terechte 1-0 voorsprong de rust in.
De tweede helft begonnen we heel sterk. We creëerden enkele grote kansen, maar waren niet koelbloedig in het afwerken. Een eeuwenoude voetbalwet trad weer in werking. Want waar wij de kansen niet wisten te benutten scoorde VVO middels een mooie aanval(2-0) en een van richting veranderd schot(3-0). De gastheren werden wat slordiger in het spel en wij werden plots wat daadkrachtiger en kwamen de laatste minuten nog dichtbij een gelijkspel. De inhaalrace was te laat ingezet met een 3-2 nederlaag als resultaat. Toch kunnen we veel lessen trekken uit deze wedstrijd. Vooral lessen waar we in het voorjaar veel profijt van gaan hebben. Volgende week spelen we een bekerwedstrijd op bezoek bij SC Doesburg JO13-1. In de competitie verloren we er met 6-1.

Speler van de week: Lindy, iemand die geen training overslaat! Zeer leergierig is en vooral aan de bal en in de duels grote stappen zet. Volgende stap is het beter positioneren zonder bal.