Loenermark JO13-1JM - SML JO13-4JM

7371EH
LOENEN GLD
tel. 055-5052470

Op een regenachtig Lonapark hadden wij het de eerste helft erg lastig. We waren vooral bezig met tegenhouden. De gasten uit Arnhem wisten onze spaarzame uitvallen al snel tegen te houden zodat we veel moeite om van onze helft af te komen. Met een 0-1 ruststand was er nog niet veel aan de hand. Het verschil is immers nog klein en we weten inmiddels dat we in de tweede helft meestal beter voor de dag komen.
Dat was ook deze zaterdag het geval. De rollen waren omgedraaid. We speelden met veel energie, gingen verdedigend beter op onze positie spelen en bewogen meer om vrij te komen staan. Hoewel bij SML de energie wegvloeide, leek die bij ons juist toe te nemen. Een prachtige vrije trap, een doelpunt uit een prachtige combinatie waarin een aantal 1-2'tjes werden gebruikt en het betere omschakelen zijn enkele voorbeelden die ervoor zorgden dat we met een 4-1 overwinning van het veld liepen.

Speler van de week: Eefie, bied zich geregeld vrijwillig aan om te keepen, hield in de tweede helft goed de ballen vast en was belangrijk met doelpunten. Daarnaast is hij ook op de training serieus bezig met de oefenvormen.

Dinsdag staat er een wedstrijd tegen VVO op het programma, maar die wordt verplaatst. Zaterdag wacht een ander team van Voetbal Vereniging Olympia, 09:00 uur starten we op de Pinkenberg.