Loenermark JO13-1- VV Dieren JO13-2

26 juni 2021 11:00

N. Oudbier

Onbekend

De Corona maatregelen waren vandaag dusdanig versoepeld dat wij eindelijk weer veel ouders op ons sportpark mochten begroeten. De opkomst was groot en dat vonden onze spelers erg leuk. We schoten uit de startblokken en bleken al snel een maatje te groot voor een wel heel jong VV Dieren JO13-2 dat met het team voor volgend jaar speelde. Bij rust stond het al 7-0 in ons voordeel.

Zoals wel vaker bij wedstrijden waarin het krachtsverschil te groot is gaan er bij de betere ploeg sommige spelers iets te veel voor eigen succes. Niet goed, maar wel begrijpelijk. Desalniettemin wisten we een aantal keer goed te combineren waaruit goede doelpunten vielen. Een 13-1 overwinning zorgde voor een grote uitslag aan het einde van de RegioCup. Toch erg fijn dat we na al het 'doelloze' trainen toch nog wat wedstrijden hebben kunnen spelen. Een aantal op een totaal nieuwe positie in het veld, anderen waren nog een beetje onwennig na al die tijd zonder wedstrijden te hebben getraind en weer anderen hebben toch reuzestappen gemaakt. Leuk, die diversiteit! Dinsdag trainen we nog één keer en dan is het tijd voor de zomerstop...