HC'03 JO13-1 - Loenermark JO13-1

15 juni 2021 19:00

M. Til

Onbekend

Op een zwoele dinsdagavond mochten we de 2e wedstrijd om de Regiocup afwerken. We misten een aantal spelers die op kamp waren met groep 8. Toch gingen we met vertrouwen naar Drempt. De eerste helft speelden we naar behoren. Al lieten we gaandeweg het eerste bedrijf de tegenstander terugkomen in de wedstrijd. We gingen rusten met een 2-3 voorsprong.

De 2e helft was van onze kant erg matig. Linies sloten niet goed aan, we gaven de tegenstander te veel ruimte en konden aanvallend zelden nog een echte vuist maken. Het was niet nodig, maar de nederlaag(5-3) was niet geheel onverdiend. Puur omdat we zelf niet deden wat we zo goed kunnen. Ach, misschien kwam het ook wel doordat we voor het eerst sinds hele lange tijd weer op echt gras speelden. Misschien zijn onze kunstgrasdiva's dat niet gewend...Aanstaande zaterdag spelen we wederom uit, op bezoek bij Dierensche Boys JO13-1.