SDOO JO13-1 - Loenermark JO13-1JM

Loenermark JO13-1JM

5 september 2020 8:30

Onbekend

We verzamelden al vroeg op onze parkeerplaats en vertrokken rond 07:15 uur richting Heteren. Voor een groot aantal spelers was het best een beetje spannend. Voor het eerst op het hele veld spelen. En alle regels en spelelementen die daarbij komen kijken. In het veld was van de spanning weinig te merken. Nadat we al heel snel de lat raakten duurde het niet lang voordat we op voorsprong kwamen. Kort daarna kreeg SDOO een makkelijk gegeven penalty die ze keurig in de hoek schoven. Wij speelden bij vlagen al best behoorlijk goed voetbal en na goed drukken zetten van onze voorhoede liepen we uit naar een 1-3 voorsprong. Vlak voor rust kwam SDOO terug in de wedstrijd nadat wij een hoekschop maar niet goed konden wegwerken.

De tweede helft was ons spel iets minder. Gebrek aan ritme en het proberen van verschillende posities zorgde voor meer onrust. Nadat een doelpunt van ons wegens vermeend buitenspel) onze doelpuntenmaker stond toch echt achter de bal) werd afgekeurd schakelde SDOO er een tandje bij. Wij waren in de tegenaanval een paar keer gevaarlijk, maar wisten onze kansen niet te verzilveren. De thuisploeg deed dit wel, en scoorde vanuit een hoekschop de gelijkmaker.

Al met al een leuke wedstrijd waarbij wij veel positieve punten meenemen naar de volgende wedstrijd. Zeker als je bedenkt dat we een nieuwe groep hebben die nog maar net zijn gestart met trainen. Hoewel je de eerste wedstrijd natuurlijk dolgraag winnend wil afsluiten als je daartoe de gelegenheid konden we toch dik tevreden terug kijken op ons debuut. We komen al snel weer in actie, woensdag ontvangen we BVC'12 op ons Lonapark...