Groen Wit '62 JO14-4 - Loenermark JO14-1JM

Loenermark JO14-1JM

2 november 2019 11:00

Onbekend

Na een 6-2 zege in de beker en een ietwat geflatteerde 6-3 overwinning in de competitie ontmoetten we vandaag een heel ander Groen Wit'62. Bij de voorgaande wedstrijden hadden zij nog versterking uit andere teams. Daardoor ontstonden er wedstrijden tussen twee behoorlijk gelijkwaardige ploegen. Vandaag hadden ze die versterkingen niet waardoor het verschil best groot bleek te zijn. Toch verdient dit Groen Wit'62 een groot compliment, want ze bleven op een positieve manier in hun positie spelen.
Ons spel was naar behoren. Aanvallend maken we stappen, al mogen een aantal spelers zich ook meer inschakelen als wij de bal hebben. Ook het onderling coachen, bij momenten heel goed, mag wel beter. Zo krijgen we immers ook meer rust in ons spel. Volgende week ontvangen we in eigen huis SV Orderbos, ongetwijfeld zullen we dan meer weerstand krijgen.