Loenermark JO14-1JM - Epe JO14-2JM

Epe JO14-2JM

5 oktober 2019 11:00

Onbekend

Vandaag ontvingen we SV Epe JO14-2. Een wedstrijd waarbij we, ook in de week voorafgaand, nogal wat blessure's kregen. De bezoekers bleken in hun voorhoede veel snelheid te hebben. We hadden daar vooral de eerste helft veel moeite mee, we gaven ook wel heel veel ruimte weg. Toch kwamen we na een 0-1 achterstand na twee goede doelpunten op een 2-1 voorsprong. Heel lang konden we daar niet van genieten, want Epe sloeg al snel toe. In de rust stond het 2-3.

De tweede helft stond het verdedigend een stuk beter. Zou je niet zeggen als je bedenkt dat Epe 3x De lat raakte. Maar wij gaven veel minder ruimte weg en waren ook zelf geregeld dreigend. Toch wist Epe nog een keer toe te slaan waardoor de eindstand op 2-4 kwam te staan. Toch kunnen we terugkijken op een redelijke wedstrijd waarbij we het een goede ploeg behoorlijk lastig hebben weten te maken. Volgende week spelen we op bezoek bij Warnsveldse Boys JO14-2.