Loenermark JO14-1JM - Albatross JO14-1G

14 september 2019 11:00

N. (Nelis) Oudbier

Onbekend

Vandaag stond de laatste bekerwedstrijd op het programma. Al was er van een wedstrijd nooit echt sprake. De KNVB had namelijk besloten om bij de JO14-1 5e klasse bij 3e klasse in te delen. Waarschijnlijk om de reisafstanden klein te houden. Het kwaliteitsverschil was echter gigantisch. Voor ons niet leuk, maar ook voor Albatross totaal geen uitdaging. Na een 0-9 ruststand werd de wedstrijd beëindigd met een 0-15 nederlaag. Volgende week start onze competitie waarbij het verschil in kwaliteit waarschijnlijk weer iets kleiner zal zijn en wij er ook weer een wedstrijd van kunnen maken.