De eerste overwinning is binnen!

Loenermark G1G

VRC G2

Groep 1 12

31 augustus 2019 9:30

E. (Ernst) Slotboom

Onbekend

Vandaag na een mooie zomer onze eerste wedstrijd. Een bekerwedstrijd. Dat vonden we toch wel spannend, maar na een goede training gisteravond gingen we vol goede moed aan de bak.

VRC had er ook veel zin. De aanvoerders van Loenermark en VRC hebben bij de scheidsrechter getost wie waar mag beginnen.
Na een paar minuten werd er al gescoord door Loenermark! Wat een feest, wat een gejuich!

De toppers van Loenermark waren al goed in vorm, er werd flink gescoord. Loenermark ging de rust in met 4-1. In de rust even het zweet weggeveegd, appeltje gegeten en veel gedronken om de 2e helft vol goede moed in te gaan.

VRC was inmiddels wakker geworden en kwamen nog goed terug tot 5-3. Met nog ruim 10 minuten op de klok gingen de toppers van Loenmark en nog met volle bak in, er werd nog 2 keer gescoord door Loenermark en 1 keer door VRC.

Wat een mooie overwinning van de G1 Toppers van Loenermark. Eindstand: 7-4.
Allemaal goed gedaan en van harte gefeliciteerd met deze mooie overwinning!

Dit is een mooi begin van ons seizoen. Op naar Ede voor onze volgende bekerwedstrijd!