In Memoriam Geert Tiemessen

In Memoriam
Geert Tiemessen
Overleden 10 februari 2023

Wij ontvingen het droevige bericht dat op vrijdag 10 februari jl. is overleden Gerard Tiemessen.

Gerard is op latere leeftijd lid geworden van Loenermark, afgelopen januari was hij 40 jaar lid van Loenermark, een viering die hij helaas in verband met gezondheidsredenen niet persoonlijk bij kon wonen.
Gerard is één van de weinige mensen binnen de vereniging die lid was terwijl hij nog nooit voetbalschoenen aan zijn voeten heeft gehad maar wel veel betekend heeft voor Loenermark.

Gerard heeft binnen onze vereniging zijn sporen met name verdiend in zijn jarenlange bestuursfunctie als kantinebaas. Hij was mede de drijvende kracht achter de realisatie van onze professionele keuken waardoor wij in staat waren om de leden van Loenermark van patat en snacks te voorzien. Een voorziening die ook nu nog veelvuldig gebruikt wordt.

Gerard was een man met een groot hart voor de club, wat blijkt uit het feit dat hij als kantinebaas, als de nood aan de man kwam, zelf de auto pakte en naar de groothandel reed om de nodige spullen op te halen.

Onze gevoelens van medeleven gaan uit naar zijn levenspartner Tiny, zijn kinderen Christiaan en Roy met hun partners, kleinkinderen en verdere familie. Wij wensen hen veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. Dat hij moge rusten in vrede.

Toon Streppel