In Memoriam Daan van Ark

In Memoriam
Daan van Ark
Overleden 19 december 2022

Wij ontvingen het droevige bericht dat geheel onverwachts en veel te vroeg op maandag 19 december is overleden, Daan van Ark.

Daan was 6 jaar oud toen hij lid werd van vv Loenermark. Hij doorliep de pupillen en daarna de junioren waar ik het genoegen had om hem een paar jaar in het elftal te hebben dat ik trainde en begeleidde. Daan was een robuuste verdediger en een fijne en rustige jongen in zijn team. In 2020 is Daan gehuldigd in verband met zijn 40-jarig lidmaatschap. Al met al was hij ruim 42 jaar lid van onze vereniging. Ook al was hij uit Loenen vertrokken en woonde hij met veel plezier in Beekbergen, Loenen en Loenermark waren niet uit zijn hart.

Onze gevoelens van medeleven gaan uit naar zijn vrouw Christa, de kinderen Jacob, Rosa*, Brechje en verdere familie. Wij wensen hen veel sterkte bij het verwerken van dit verlies en het verlies van zijn vader die op dezelfde dag kwam te overlijden. Dat ze mogen rusten in vrede.