Cursus reanimatie en gebruik AED

15 december 2022 10:00

Direct starten met reanimeren en de inzet van een AED kan levens redden!
Daarom heeft het bestuur, in samenwerking met de Loenense tennisvereniging, besloten om haar vrijwilligers de mogelijkheid te bieden om een cursus reanimatie en gebruik AED te volgen.

Tijdens deze reanimatiecursus leer je hoe je moet reanimeren en een AED gebruikt. Je leert hoe je een slachtoffer in veiligheid brengt, de toestand beoordeelt en de hulpdiensten alarmeert.

Graag nodigen wij geïnteresseerden uit om zich hiervoor op te geven. De training is zowel voor mensen die dit nog nooit gedaan hebben als voor mensen die een opfriscursus willen volgen.

Datum: dinsdag 17 of dinsdag 24 januari a.s.

Tijd: 19.30 uur – 22.00 uur

Locatie: in ons verenigingsgebouw

Opleider: Tutorial

Na afloop ontvang je een certificaat als bewijs van deelname.

We zouden het, ivm de organisatie, op prijs stellen als je je opgave zo snel mogelijk doorgeeft. (Uiterlijk voor 31 december.)

Als je voorkeur hebt voor een van de dagen, geef dat dan bij je opgave aan, dan kunnen we proberen daar rekening mee te houden.

Let op: vol=vol!

Opgeven kan via een app aan Liesbeth Kuik, 06-13165994.