Het bestuur breidt uit en verjongt!

12 april 2022 8:30

Toon Streppel

Bij mijn aantreden werd de wens vastgelegd om het bestuur uit te breiden met 2 leden die zich bezig gaan houden met vrijwilligerszaken en social media. Nieuwe rollen binnen de vereniging die er voor gaan zorgen dat we ons sterker kunnen bezig houden met de toekomst van de vereniging. Wij zijn dan ook blij te kunnen melden dat we 2 enthousiaste leden hebben gevonden die deze nieuwe rollen op zich gaan nemen. Ze komen beiden met bestuurlijke ervaring en zorgen met hun leeftijd voor een duidelijke verjonging van het bestuur en daardoor ook een makkelijker contact met leeftijdgenoten binnen de vereniging.

Leon Wiggers zal de bestuursfunctie vrijwilligers op zich nemen en Davide Blom zal de bestuursfunctie social media op zich nemen.

Beiden zullen binnenkort gaan meedraaien in het bestuur en zullen op de najaarsvergadering officieel worden voorgedragen als bestuurslid.

Namens het bestuur,

Toon Streppel