Vrijwilligersbedankmiddag/avond in combinatie met huldiging jubilarissen

6 april 2022 19:15

Zaterdag 30 april van 14.30 - 20.00 uur huldigen wij onze jubilarissen en bedanken wij onze vrijwilligers.

Zonder vrijwilligers is voetballen onmogelijk!

Wij zijn ons hiervan meer dan bewust. Daarom nodigen wij zaterdag 30 april van 16.00 - 20.00 uur alle vrijwilligers uit voor een gezellige middag en avond.
Iedere vrijwilliger die afgelopen seizoen, op wat voor manier dan ook, een steentje heeft bijgedragen voor onze club is samen met partner van harte welkom voor een hapje en een drankje.

Omdat wij de huldiging van de jubilarissen hebben moeten annuleren ivm corona maatregelen zullen, voorafgaand aan dit gezellige feest, van 14.30 - 16.00 uur de jubilarissen worden gehuldigd.

We hopen veel vrijwilligers en jubilarissen te mogen begroeten op 30 april!

Met sportieve groet,