Ajax spelers komen naar Loenermark

29 maart 2022 18:15

G-Voetbalcommissie

Ajax en Only Friends hebben een samenwerkingsovereenkomst ondertekend. Hierin is opgenomen dat de voetbalteams van Only Friends hun wedstrijden in het officiƫle Ajax-tenue spelen. Vanaf het seizoen 2017-2018 gaan de spelers als echte Ajacieden het veld op.

In het kader van het 5 jarig bestaan van G-Voetbal bij Loenermark, afgelopen januari, hebben we hun benaderd om een wedstrijd in Loenen te komen spelen. Wij zijn er trots op dat we dit voor onze groep hebben kunnen regelen. Zowel het jeugdteam als het seniorenteam gaan een wedstrijd tegen een team van Only Friends/Ajax uit Amsterdam spelen.

De wedstrijden staan gepland op zaterdag 21 mei, aanvang 14:00 uur in het Lonapark. De teams van Only Friends/Ajax proberen met de enige echte Ajax wedstrijd bus naar Loenen te komen.

Spelers van Only Friends/Ajax vormen het team van Ajax dat uitkomt in de bijzondere eredivisie. Een unieke kans voor de G-Toppers van Loenermark om tegen spelers van Ajax te voetballen.

We hopen op mooi weer en veel toeschouwers om de spelers aan te moedigen.