Een mooi toernooi in Twello

28 maart 2022 13:00

Een supporter

Zaterdag 26 maart heeft een G-voetteam meegedaan aan een toernooi in Twello.
Oeken, Vorden en Twello waren de andere deelnemers.

Het was nog frisjes toen we s' morgens wegreden naar Twello. Onderweg begon echter de zon al snel te schijnen. Voor de meeste spelers was het de eerste keer dat ze bij sv Twello te gast waren. Al snel werden bekende gezichten van tegenstanders herkend wat resulteerde in wederzijdse warme begroetingen. Mooi om te zien hoe het ook kan!

De eerste wedstrijd was tegen Vorden. Een pittige tegenstander met uitblinker nummer "21". Net een maatje te groot voor Loenermark. De wedstrijd werd verloren met 3-1. Murat wist namens Loenermark het net te vinden.

Daarna tegen Twello, een gelijkwaardige tegenstander. Er ontstond een spannend potje voetbal met mooie combinaties. De uitslag kon alle kanten op. Fraaie reddingen van Johan en ultiem verdedigingswerk van Wilco en Cees konden niet voorkomen dat we net aan het kortste eind trokken. Hoewel Roberto 2 fraaie doelpunten maakte won Twello met 3-2.

Wedstrijd nummer drie was tegen Oeken. Geen onbekende tegenstander voor ons. Temeer omdat 2 voormalig Loenermark spelers de kleuren van Oeken verdedigen. De wedstrijd ging in een enorm tempo op en neer. Op het Loenermark middenveld bleven de onvermoeibare Julien en Wesley het team op sleeptouw nemen. Hierdoor kon de vooruitgeschoven pion Stan twee keer scoren. Ook Murat wist het net weer te vinden, wel drie keer deze wedstrijd. Uiteindelijk werd gewonnen met 5-1.

De laatste wedstrijd was wederom tegen Vorden. De vermoeidheid begon bij sommige spelers al wat op te spelen. Zo niet bij Julian, hij speelde zijn wedstrijden bij Twello en Loenermark. Als je van twee verenigingen lid bent moet je ook bij allebei voetballen. Tot het laatste fluitsignaal had hij de energie ervoor!
De wedstijd was een echte wedstrijd. De Loenermark mannen werden gestimuleerd en gecoacht door Rob en Roel om alles uit de kast te halen. Via mooie combinaties van achter uit werd geprobeerd Murat in stelling te brengen. Dit resulteerde in twee fraaie doelpunten. Helaas wist Vorden ons net vier keer te vinden.

Moe maar voldaan werd er gezamenlijk afgesloten met drinken en een broodje knakworst.

Het was een mooie zonnige ochtend in Twello. Een perfect georganiseerd toernooi met ook complimenten voor de scheidsrechters! De spelers, coaches en supporters hebben genoten!