Allemaal bedankt

10 maart 2022 12:45

Wij Loenermarkers zijn over het algemeen een loyaal volkje. Dat blijkt ook uit de manier waarop onze leden reageerden op de opgelegde Coronabeperkingen. Waar vele verenigingen lijdzaam toe moesten zien hoe leden massaal hun lidmaatschap opzegden, bleven jullie Loenermark trouw. En daar zijn wij trots op!

Afgelopen twee jaar waren uiterst onzeker voor Loenermark. We hadden te maken met door de overheid afgekondigde Corona maatregelingen die voortdurend wisselden en onder druk stonden. Het verenigingsleven viel op momenten stil en het was onduidelijk wat er nog stond te wachten.

Daar tegenover staat dat vele werkzaamheden wel gewoon door zijn gegaan. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het onderhouden van de velden en het complex. Wassen van kleding en hesjes, inkopen doen en schoonmaakwerkzaamheden.
Maar ook communiceren van wat wel en wat niet mocht volgens de geldende Coronaregels en niet te vergeten het controleren van de QR code bij binnenkomst kantine en/of kleedkamers. Dat alles vaak onder uitdagende omstandigheden.

Wij willen al onze leden bedanken voor hun trouw, geduld, flexibiliteit en loyaliteit.
Een speciale dank voor diegene die zich extra ingezet hebben om afgelopen periode goed door te komen.

Wij gaan met vertrouwen de toekomst van Loenermark tegemoet!

Met sportieve groet,