HOUD ONZE SPORTERS MOBIEL UPDATE FEBRUARI 2022

28 februari 2022 20:00

Dankzij de steun van velen is er in 2020/2021 een mooi bedrag via Crowdfunding opgehaald voor de actie "Houd Loenermark Mobiel".
Met de opbrengst ondersteunen wij leden van Loenermark financieel bij mobiliteit- c.q. vervoersproblematiek zodat ze zoveel mogelijk betrokken kunnen blijven bij onze vereniging. Denk hierbij aan vervoer naar onder andere trainingen, wedstrijden en Loenermark activiteiten.

Via deze update willen we u ook informeren over hoe de actie er financieel voorstaat.

€ 3232,78             Totaal ontvangen
€ 1033,37             Gedeclareerd en bankkosten
€ 2199,41             Saldo in kas

Wat zijn ook alweer de spelregels?

Voor wie is de actie opgezet?
-) G-VOETBALLERS
Voetballers van vv Loenermark met een lichamelijke en/of geestelijke beperking

-) LANGDURIG NIET MOBIELE VOETBALLERS
Voetballers en teamkader van vv Loenermark die door een langdurige blessure of ziekte minder mobiel geworden zijn en niet beschikken over passend eigen vervoer.

-) ALLEEN VOOR DEZE SPORTERS?
Er kunnen zich andere leden met een beperking aandienen om ondersteund te worden in een behoefte aan vervoer om actieve binding te houden met vv Loenermark.

Wie kan een aanvraag indienen?
Elk lid van Loenermark kan aanvragen en kan dat voor zichzelf of voor een ander lid doen. Daarnaast kunnen huisgenoten of direct betrokkenen een aanvraag indienen voor een Loenermark lid.

Hoe kun je aanvraag indienen?
Via een e-mailtje naar [email protected] of via het contactformulier op de Loenermark website. De commissieleden beoordelen de aanvraag op bovenstaande spelregels. Vergoeding is 75 % van de kosten met een max. van 150 euro per keer. Per team c.q. lid kan per voetbalseizoen voor maximaal 500 euro gedeclareerd worden.

Uiteraard wordt de privacy van de aanvrager gewaarborgd.

Namens de initiatiefnemers,
Toon en Gerrit