Toon Streppel nieuwe voorzitter

16 februari 2022 18:15

Bestuur

In de Buitengewone Ledenvergadering op dinsdag 15 februari is Toon Streppel benoemd tot voorzitter van Loenermark.

Als bestuur hebben we er alle vertrouwen in dat we samen met Toon stappen kunnen zetten om de continuïteit van Loenermark te waarborgen.
Het alleen roepen dat we een vitale vereniging willen zijn is niet voldoende. De organisatie op orde hebben, financiën op orde, zorgen dat er getraind en gevoetbald kan worden en een bredere maatschappelijke functie bekleden gaan niet vanzelf.
We zullen er met ons allen aan moeten werken om ervoor te zorgen dat we een toekomstbestendige vereniging zijn. Wij, als bestuur, denken dat we met Toon als voorzitter hierin de juiste koers kunnen varen.

Toon heeft als voorwaarde voor zijn kandidatuur gesteld dat er op korte termijn uitbreiding van het aantal bestuursleden komt. Gezamenlijk hebben we de nieuwe functies bepaald. De nieuwe bestuursleden worden primair verantwoordelijk voor vrijwilligerszaken en communicatie/sociale media.

Bestuurslid vrijwilligerszaken om tot een planmatige aanpak voor werving en behoud van vrijwilligers te komen (vrijwilligersbeleid) en om ondersteuning te bieden aan commissies.

Bestuurslid communicatie/sociale media die verantwoordelijk is voor het managen van de sociale media accounts van Loenermark. Doel is contact met leden opbouwen en onderhouden. Meer (jongere) leden bij Loenermark betrekken.

Voor beide functies geldt dat deze personen het niet alleen hoeven te doen. Het plan is voor beide een werkgroepje of commissie samen te stellen die dit gaat oppakken.

Belangstellenden voor één van beide functies kunnen contact opnemen met Toon of Gerrit of een mailtje sturen naar [email protected]

Het bestuur