In Memoriam Henk Jurriëns

In Memoriam
Henk Jurriëns
Overleden 9 januari 2022

Wij ontvingen het droevige bericht dat niet geheel onverwacht maar toch te snel op zondag 9 januari uit ons midden is weggenomen Henk Jurriëns.

Henk is in 1967 lid geworden van onze vereniging. Hij was toen al een paar jaar actief voor het jeugdbestuur, onze huidige jeugdcommissie.

Henk heeft jaren in de lagere elftallen gevoetbald waarmee hij verschillende kampioenschappen behaald heeft.

Tijdens zijn 54-jarig lidmaatschap heeft Henk veel voor onze vereniging betekend. Met name voor onze jeugdafdeling is Henk van onschatbare waarde geweest. Henk heeft maar liefst 40 jaar deel uitgemaakt van de jeugdcommissie waarvoor hij het erelidmaatschap van Loenermark en een onderscheiding van de KNVB ontvangen heeft.

Ook was Henk een fervent deelnemer aan kaartavonden en bezoeker van verenigingsactiviteiten.

Hij droeg Loenermark een warm hart toe, vaak vanaf een vaste plek aan de bar.

Loenermark verliest een betrokken, markante persoonlijkheid.

Onze gevoelens van medeleven gaan uit naar zijn familie. Wij wensen hen veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

Gerrit Blom
Vicevoorzitter