NLdoet actie bij Loenermark

14 januari 2022 7:30

Werkgroep NLdoet

Het Oranje Fonds organiseert op 11 en 12 maart 2022, samen met duizenden sociaalmaatschappelijke organisaties in het land, weer NLdoet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwilligerswerk in de spotlights en nodigt iedereen uit om een dagje het verschil te maken en ertoe te doen!

Vrijwilligers zijn het kloppend hart van vele sociale initiatieven. Het Oranje Fonds laat daarom met NLdoet zien hoe belangrijk actieve burgers voor de samenleving zijn. Nog geen vrijwilliger? Dan kun je tijdens NLdoet ervaren hoe leuk vrijwilligerswerk kan zijn. Voor organisaties is het een mooie kans om nieuwe vrijwilligers aan te trekken.

Loenermark heeft zich ook aangemeld voor de actie. Op zaterdag 12 maart gaan we met zoveel mogelijk vrijwilligers het complex lente klaar maken.

Gedurende het gehele jaar zijn vele vrijwilligers druk om het complex te onderhouden en klaar te stomen voor trainingen en wedstrijden. Door mee te doen aan NLdoet proberen wij leden, ouders van jeugdleden en niet leden te enthousiasmeren om 1 dag of dagdeel mee te komen helpen om de reguliere vrijwilligers wat te ontlasten.

Wat gaan we zaterdag 12 maart doen?

Het betreft diverse werkzaamheden, zowel binnen als buiten. Voor iedereen, van jong tot oud, is er iets geschikts te doen. Met de werkgroep inventariseren we de uit te voeren werkzaamheden en maken we een globale planning zodat we een duidelijk beeld hebben wat er gedaan kan worden.

Hoe laat is het?

De activiteit staat gepland van 9:00 - 16:00 uur. We beginnen om 9:00 uur met een kopje koffie. Aan het eind van de middag sluiten we de activiteit gezamenlijk af. Wij zorgen voor een broodje tussen de middag.

Ben jij enthousiast geworden en wil je ook graag komen helpen op zaterdag 12 maart? Aanmelden kan door middel van een e-mail te sturen naar: [email protected] of via www.nldoet.nl en zoek op Loenen of op het project "Lenteklaar maken van het complex" of door je aan te melden bij een van de werkgroep leden (Suzanne Hol, Ria Blom, Jaap Holdijk, Gerrit Blom).

Graag tot 12 maart!

De werkgroep