Update nieuwe voorzitter

31 december 2021 18:00

Bestuur

Aan het einde van een roerig 2021 zijn wij blij te kunnen melden dat de werkgroep “ Nieuwe voorzitter” haar zoektocht succesvol heeft afgerond.

De werkgroep heeft met Toon Streppel gesproken over de rol van bestuursvoorzitter en hij heeft zich bereid verklaard zich kandidaat te stellen voor deze rol binnen onze vereniging.
Toon staat er positief in mits het aantal bestuursleden uitgebreid wordt. Het bestuur ondersteunt deze gedachte omdat de ervaring is dat er (te) veel uitvoerende taken bij het bestuur liggen.

Vanuit de Loenermark 2.0 visie willen wij dat meer zaken door commissies/leden opgepakt worden, in de praktijk is dat nog te weinig het geval. Toon ondersteunt Loenermark 2.0 ten volle en gaat hier actief mee aan de slag.

Het plan is het bestuur voor de komende periode uit te breiden met 2 personen, primair verantwoordelijk voor vrijwilligersbeleid en communicatie/sociale media. De functieprofielen worden binnenkort gepubliceerd op de Loenermark website. Wij willen deze rollen binnen het bestuur voor afloop van het lopende seizoen ingevuld hebben.

Als de Corona gerelateerde regels het weer toelaten wordt eind januari een buitengewone ledenvergadering (BLV) georganiseerd om Toon wel/niet te benoemen. Het bestuur vindt het belangrijk dat bij deze vergadering leden fysiek aanwezig kunnen zijn en organiseert daarom geen online BLV.  Tot aan de benoeming draagt Toon geen bestuurlijke verantwoordelijkheid, het bestuur heeft Toon wel gevraagd alvast de bestuursvergaderingen bij te wonen.

Vanuit het bestuur is Gerrit aanspreekpunt voor vragen met betrekking tot de open bestuursfuncties of voor mensen die zich voor een van de 2 open functies nu al willen melden.

Het bestuur bedankt de werkgroepleden voor het adequate handelen en de geleverde inspanningen.

Wij wensen een ieder een goede jaarwisseling en een gezond, gelukkig en voetbalrijk 2022 toe.