Hesjes, Bidons en meer

11 november 2021 8:15

De vader van Koen heeft meegedaan, alweer een poosje geleden, met een actie van AA. Er konden codes op de website ingevuld worden die terug te vinden waren op flesjes van AA drank om mee te doen aan de actie. Ook kon je aangegeven voor welke club je wilde deelnemen.

De vader van Koen houdt wel van een AA drankje wat maakte dat er vele codes werden ingevuld, genoeg om landelijk in de top 10 te eindigen voor Loenermark. Maar wat konden we winnen voor de club….. geen idee.

2 weken geleden kwam er een telefoontje binnen van een transportbedrijf of er wat spullen gebracht konden worden.
Bij het afleveren was het even schrikken, 2 mini pallets met hesjes, bidons, kratten voor de bidons, wat voetballen en vele tray’s AA drink, welke verkocht kunnen worden om zo de kas te spekken voor Loenermark!

Ik hoop dat de materialen veel gebruikt zullen worden en spelers blij zijn met deze gave gift van AA drink!

Groet Jeroen
(Vader van Koen speler G team)